ハグルの洋楽カラオケ~カタカナの歌詞で簡単に歌える~

80~90年代の洋楽をカタカナで歌ってみるブログ

Been Like This Feat.T-Pain★ビーン・ライク・ディスをカタカナで歌ってみよう~Meghan Trainor メーガン・トレイナー~

メーガントレイナー(Meghan Trainor)と、ラッパーのT-Painが歌う、Been Like This(ビーンライクディス)をカタカナにしました。Been Like Thisは、陽気でリズミカル。ブレない自信とポジティブな自己肯定感に背中を押される曲です。ユーモラスな表現とアイロニーを織り交ぜたT-Painとの掛け合いも絶妙。

↓動画が表示されない場合は、こちらをクリックしてください↓

Meghan Trainor x T-Pain - Been Like This (Lyrics) - YouTube

ウーウィ シー ガッダ ブーリィ
ダッ タイポ ブーンブン
ダッ ベイス ダーラ ラーイク
アイ セッ フー ミー?
アイ キーピ ジューシー
ユ ベラ ホードン ホードン 
フォー ディ ラーイフ

オー コズ シズ キューレンシズ クラッシー
チック ボーダン サーッシ
シ ノーズ ワッシ 
ドゥー ウェン シー ムーヴズ
アイノー イッツ ハートゥー イマージン
バッ ワイユー キーパスキン
ライコー ディス ケイマーウロブ ダ ブルー?

バラ ビンライク ディス アイ ビンライク ディス
ランニョー マウス バラマンニョ リップス
エイン ナッティンニュー スティル ダッ ビッチ
コザ ビンライク ビンライク
ビンライク ディス

ビンライク ディス ビンライク ディス
テイキョー ショッツ ワラ ブローア キッス
エイン ナッティンニュー スティル ダッ ビッチ
コザ ビンライク ビンライク

ベビ アウ ドゥダ
シェイカ リロ
メイキッ ジゴー
プダ タンギンナ ミド フォ
メイキンナ ビゾー
コジュ ドゥインニ ジャース ダ ウェイ アイ ラーイク

アンユ キャン フーミー
アノー イグザク(トゥリ)
ワッチュ ワナ ドゥー トゥー ミー
アン ベビ ユ ジャス ゴナ メーイク ミー
アクターッポン ディス フラーイッ

ウィ ゴーナ ライ ファースッ クラス トゥ ヘーヴン
ヨー ヘンゾー ロヴァ ディス レージェン
ドン ストゥレス ベ-イベ ダッツ
ジャス ダ ウェイ ダラ ドゥー
チュリッピノーヴァ ディス グラミーズ
バッ フー ニーザ スターン 
ウェーンナ リーザヴェイション ガッ 
レーヴィテイション フォ トゥー?
ウィ ゴインナップ

コザ ビンライク ディス
ビンライク ディス
トーク ダッ スマック バラモンニョ リップス
アガッ マニ トゥダ シリン
コザ フィルティー リッチ
コザ ビンライク  ビンライク ビンライク ディス
ビンライク ディス ビンライク ディス

トーク ダッ スマック バラモンニョ リップス
イニ ナッティンニュー
ジャスミ アマー ビッチ
コザ ビンライク ビンライク
ビンライク ディース

アイマ ポップスター アイマ ワイフィー
プラ ネクス バイ マイ ネイム イフュ ドン ライク ミー
ナラ スィンニュー ドゥ エキサイツ ミー
アイマ ハフトゥ ゲラ リロ ビッ スパイシー
オー ユー ドゥーダ モースッ
オー ダーリン
ユー マストゥ ビー オブセッス フォーミー
ユ ライクミ ライクミ ライク ミー

バラ ビンライク ディス アイ ビンライク ディス
トーク ダッ スマック バラモンニョ リップス
イニ ナッティンニュー スティル ダッ ビッチ
コザ ビン ライク ビン ライク
ビン ライク ディス

アイセッダ ビンライク ディス ビンライク ディス
トーク ダッ スマック バラモンニョ リップス
イニ ナッティンニュー スティル マイ ビッチ
コザ ビンライク ビンライク
ビンライク ディス

ウー
イニ ナッティンニュー スティル マイ ビッチ
コザ ビンライク ビンライク
ビンライク ディス

★意訳

彼女の魅力的なお尻
好きなタイプのビート
私が好きなベース
誰? 私のこと?
ジューシーさを保ってるよ
からしっかりつかまえてて 
命がけで

彼女はキュートで品があって
ぽっちゃり 大胆で生意気
何をするかわかってる
彼女が動けば
想像するのは
難しいかもしれないけど
なんでいつも聞くのよ?
まるで突然起こったかのように

でも私はこうだった
こんな感じ
あなたが喋ったらキスしてる
今に始まったことじゃない
だってこうだったから
これまでずっとこんな感じ
これまでずっと
キスを送る間に攻めてきて
新しいことなんかない
まだビッチ
だってこんな感じだったから

ベイビー 
少し揺らして
揺すって
真ん中でおしりを
うまくやって
好きなように揺らして

君は俺をだませない
わかってるさ
何をされたいか
ベイビー 
このフライトで

ファーストクラスで天国へ
君はこの伝説に関わってる
心配しなくていい
それが俺のやり方
グラミー賞に興奮しすぎたけど
誰がステージに立つ必要があるんだ?
予約には二人分の空中浮遊
2人は上昇中

だってこんな感じだったから
こんな感じ
悪口を言ったらキスしてる
お金が天井まであふれてる
超金持ちだから
こんな感じだったから
こんな感じ

悪口を言ったらキスしてる
今に始まったことじゃない 
俺と彼女だけ
だってこんな感じだったから
こんな感じ

私はポップスター 私は妻
私のことが気に入らないなら
名前にNextをつけて

君がすることに興奮しない
少しスパイシーにならなきゃね
ああ あなたが一番頑張るの
ダーリン
あなたは私に夢中になってる
あなたは私が好き 
私が好き 私が好き

でも私はこんな感じだった
悪口を言ったらキスしてる
今に始まったことじゃない
だってこんな感じだったから
こんな感じ

こんな感じ
悪口を言ったらキスしてる
今に始まったことじゃない
だってこんな感じだったから
こんな感じ

今に始まったことじゃない
私はこんな感じだったから
こんな感じ

★Been Like This lyrics

Ooh-wee, she got that booty
That type of boom-boom, 
that bass that I like
I said, “Who, me?” 
I keep it juicy
You better hold on, hold on 
for dear life

Oh, 'cause she's cute
and she's classy
Thick, bold and sassy
She knows what she 
do when she moves
(When she moves)
I know it's hard to imagine
But, why you keep asking
Like all this came out of the blue?

But I been like this, I been like this
Run your mouth, but I'm on your lips
Ain't nothin' new, still that bitch
Cause I been like, been like, 
been like this
Been like this, been like this
Take your shots while I blow a kiss
Ain't nothin' new, still that bitch
Cause I been like, been like, 

Baby, I would do the (Ooh), 
shake a little (Ooh)
Make it jiggle (Ooh) 
Put that thang in the middle for
Makin' it bizzle (Ooh)
Cause you doin it just the way I like

And you can’t fool me
I know exactly 
what you wanna do to me
And baby, you just gon' make me 
act up on this flight

We're gonna ride
first class to Heaven
Your hands all over this legend
Don't stress, baby, that's 
just the way that I do
Trippin' over these Grammy's
But who to needs a stand 
When our reservation got 
levitation for two?
We goin' up

Cause I been like this (This), 
Been like this (This)
Talk that smack, but I'm on your lips
I got money to the ceiling 
'cause I'm filthy rich
Cause I been like, been like,
been like this
Been like this, been like this

Talk that smack, but I'm on your lips
It ain't nothin' new, 
just me and my bitch
Cause I been like, been like, 
been like this

I'm a popstar, I'm a wifey
Put a next by my name
if you don't like me (Oh)
Not a thing you do excites me
I'ma have to get a little bit spicy
Oh, you do the most (Oh)
Oh, darling, 
you must be obsessed for me
You like me, like me, like me (Oh)

But I been like this, I been like this
Talk that smack, but I'm on your lips
It ain't nothin' new, still my bitch
Cause I been like, been like, 
been like this

I said I been like this, been like this
Talk that smack, but I'm on your lips
It ain't nothin' new, still my bitch
Cause I been like, been like, 
been like this

Woo…
It ain't nothin' new, still my bitch
Cause I been like, been like, 
been like this

★他の曲はこちらです

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com