ハグルの洋楽カラオケ~カタカナの歌詞で簡単に歌える~

80~90年代の洋楽をカタカナで歌ってみるブログ

Thousand Miles★サウザンド・マイルズをカタカナで歌ってみよう~ザ・キッド・ラロイ~

ザキッドラロイ(The Kid Laroi)の、サウザンドマイルズ(Thousand Miles)をカタカナにしました。彼の心を10本の指で包んでいる彼女に「もし僕が君なら遠ざかる。1000マイル離れたところに。」と歌っています。

アイ ノーダ ルク ヨ フェーイシュ
カモマーイ ウェーイ
ユ カモマーイ ウェールナイ
ヒァ ゴーザナザ ミステーイカ
ノム ゴーン メーイカ
ノム ゴーン メーイク トゥナイ

オー (オ) ユ シュ レリ ゴー
ユ ベラ オファローン
コザマバトゥ ファキラッ ウィ ユー
アイ ノーダ ルク ヨ フェーイシュ
カモマーイ ウェーイ
ユ カモマーイ ウェールナーイ

エンダーイ ウィ ネーヴァ チェーンジ
ア クードゥニーヴェーニッファ ウォーントゥ フォ ユー
デズ ナーットゥ レーフトゥ セーイ
イーファイ ワジュー イーファイ ワジュー ディナイ ウッドゥ ステーイ
ア ダーウザン マーイォザウェーイ
(ア ダーウザン マーイォザウェーイ)

イッサティ ギヴィ ラーラー(ップ)
チュラナ ブロッキュ アウ
バッチェー ヴェディン マイ トーツ
(エン) ユ ガーッ テン フィンガズ
ラップ ダ ラウン マイ ハー
ウッシャ クッ ギヴュ エヴリスィン ダチュ ウォン
バ アイ ウォン ノー

オー ユ シュ レリ ゴー
ユ ベラ オファローン
コザマバトゥ ファキラッ ウィ ユー
アイ ノーダ ルク ヨ フェーイシュ
カモマーイ ウェーイ
トゥモーロ ウォ セーイ グッバーイ

エンダーイ ウィ ネーヴァ チェーンジ
ア クードゥニーヴェーニッファ ウォーントゥ フォ ユー
デズ ナーットゥ レーフトゥ セーイ
イーファイ ワジュー イーファイ ワジュー ディナイ ウッドゥ ステーイ
ア ダーウザン マーイォザウェーイ
(ア ダーウザン マーイォザウェーイ)

ヒーリン ヨー アームズ アモーレディ ゴーン
ユー ガッ ミー ローン エーナ プレイ ダ ローン

アイ ノーダ ルク ヨ フェーイシュ
カモマーイ ウェーイ
ユ カモマーイ ウェールナイ
ヒァ ゴーザナザ ミステーイカ
ノム ゴーン メーイカ
ノム ゴーン メーイク トゥナーイ

エンダーイ ウィ ネーヴァ チェーンジ
ア クードゥニーヴェーニッファ ウォーントゥ フォ ユー
デズ ナーットゥ レーフトゥ セーイ
イーファイ ワジュー イーファイ ワジュー ディナイ ウッドゥ ステーイ
ア ダーウザン マーイォザウェーイ
(ア ダーウザン マーイォザウェーイ)

★意訳です

君の顔を見たらわかる
君は今夜 
僕のところへ来るんだろう
また間違いを犯してしまう
自分がやることはわかってる
今夜は失敗しそうだ

ああ 離れるべきなんだ
君は一人でいる方がいい
だって僕は
君と一緒だとダメになりそうだから
君の顔を見たらわかる
君は今夜 
僕のところへ来るんだろう

僕は決して変わらない
君のためだと思ってもできないんだ
言うべきことは何もない
もし僕が君なら もし僕が君だったら
千マイルは離れるね
(千マイル離れたところに)

すべてをあきらめるのは難しい
君のことを考えないよう
ブロックしてみる
でも君は僕の思いを避けてる
10本の指が
僕の心を包んでる
君が望むものを
全てあげられたらと思うよ
でも 僕にはできないんだ

離れるべきなんだ
君は一人でいる方がいい
だって僕は
君と一緒だとダメになりそうだから
君の顔を見たらわかる
君は今夜 
僕のところへ来るんだろう

僕は決して変わらない
君のためだと思ってもできないんだ
言うべきことは何もない
もし僕が君なら
もし僕が君だったら
千マイルは離れるね
(千マイル離れたところに)

君の腕の中に僕はもういない
君は僕を誤解してる
僕は合わせてたんだ

君の顔を見たらわかる
君は今夜 
僕のところへ来るんだろう
また間違いを犯してしまう
自分がやることはわかってる
今夜は失敗しそうだ

僕は決して変わらない
君のためだと思ってもできないんだ
言うべきことは何もない
もし僕が君なら
もし僕が君だったら
千マイルは離れるね
(千マイル離れたところに)

★Thousand Miles lyrics

I know that look on your face
You’re coming my way,
you’re coming my way tonight

Here goes another mistake
I know I’m gon’ make,
I know I’m gon’ make tonight

Oh, you should let it go,
you’re better off alone
Cause I’m about to fuck it up with you
I know that look on your face
You’re coming my way,
you’re coming my way tonight

And I will never change
I couldn’t even, if I wanted for you
There’s nothing left to say
If I was you, if I was you then I would stay
A thousand miles away
(a thousand miles away)

It’s hard to give it all up
Tryna block you out
but you’re evading my thoughts
And you got, ten fingers
wrapped around my heart
Wish I could give you everything that you want
But I won’t, no

You should let it go,
you’re better off alone
Cause I’m about to fuck it up with you
I know that look on your face
You’re coming my way
Tomorrow we’ll say goodbye

And I will never change
I couldn’t even if I wanted for you (oh)
There’s nothing left to say
If I was you, if I was you then I would stay
A thousand miles away
(a thousand miles away)

Here in your arms, I’m already gone
You got me wrong, and I played along

I know that look on your face
You’re coming my way,
you’re coming my way tonight
Here goes another mistake
I know I’m gonna make,
I know I’m gonna make tonight

And I will never change
I couldn’t even, if I wanted for you
There’s nothing left to say
If I was you, if I was you then I would stay
A thousand miles away
(a thousand miles away)

★他の曲はこちらです

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com

foreign-songs.hatenablog.com